טיול חגים תשרי תש''פ

שבוע שישי פיליפינים - אל נידו-בורקאי

השבוע השישי של הטיול לימד אותנו שאם התעייפת לטייל אתה כנראה מטייל במקום הלא נכון….

יום ראשון 20.10.19

כבר שבוע באל נידו וזה כנראה יותר מידי בשבילינו. נשאר לנו עוד טור (טיול שייט יומי) אחד שרצינו לעשות ועוד כמה חופים יפים לראות אבל חם מידי לצאת בבוקר לחופים, והטור ארוך מידי ולא ישאר זמן לנוח לפני סעודת החג לכן נשארנו ליום רגוע במלון.

הילדים שיחקו, ציירו וקראו באינציקלופדיה, כך למדנו על המלון הבא שנרצה לבקר בו.. המלון הגדול בעולם. (קישור למלון)

אח"כ הילדים יצאו לבריכה, הם לא הספיקו ליהנות ממנה הרבה זמן לפני שהתחיל לרדת גשם שוטף.

10 דקות אח"כ הוא כבר פסק אבל אנחנו פרשנו למנוחת צהריים.

החג באל נידו נכנס מוקדם מאד. נסענו לבית חב"ד לפני כניסת החג כדי לחסוך את הדרך הארוכה בחום הכבד.

החג היה מקסים, בחב"ד נוהגים לשתות בשמחת תורה כמו בפורים, כולם היו שיכורים כל כך שעשו 8 הקפות במקום 7… היה מצחיק מאד.

הסעודה הסתיימה מאוחר מאד והדרך למלון הייתה חשוכה לחלוטין מה שחשף חופת כוכבים מאירים בעוצמה מעלינו כמו תפאורה מנצנצת של הצגה…

הדרך מבית חב"ד למלון אורכת כחצי שעה בקצב שלנו עם הילדים… יעל שכבר הבינה שבשבתות אנחנו לא יכולים להרים אותה כי אין עירוב שאלה "מתי שרוקדים עם התורה מותר לאבא להרים אנשים הביתה?" 🙂

במוצאי החג בזמן שישראל והילדים הלכו לבית חב"ד לארוחת ערב, אני הספקתי לעשות מסאג' של חצי שעה לפני שהאוכל הגיע….

כשחזרנו למלון וכולם הלכו לישון תקף אותי קלקול קיבה שהשאיר אותי ערה כל הלילה.זה אמנם נפוץ מאד בשהיה במזרח אבל אני עברתי בגבורה וללא שום כאב את הודו וויאטנם אז לא חשבתי שזה יגיע גם אלי והנה הופתעתי.

יום שלישי 22.10.19

בבוקר עדיין הרגשתי רע ולכן נאלצנו לוותר על הטור (טיול שייט יומי) שתיכננו להיום ונשארנו כל היום בחדר.

לקראת שקיעה הכרחתי את עצמי לקום לצלם את השקיעה האחרונה שלנו באל נידו ויצאתי עם הילדים לבריכה. אח"כ נסענו לבית חב"ד לארוחת ערב בבית חב"ד ישבנו עם כל החברים שעשו איתנו את החג, הילדים קיבלו עוד מנה גדושה של צומי והיה ממש נחמד.

יום רביעי 23.10.19

אחרי עשרה ימים סופסוף עוברים הלאה… ארזנו את כל המזוודות, התפללנו והתארגנו ויצאנו לדרך, הטרייסיקל של המלון לקח אותנו לתחנה בה חיכה לנו ואן של המלון שלקח אותנו לשדה התעופה מהקטנים בעולם בו פועלת רק חברת תעופה אחת- אייר סוויפט.

בכרטיסים שלנו לא הופיעו מזוודות אז בררנו מראש במשרדים שלהם מה מגיע לנו ואמרו לנו שמותר לכל ננוסע מזוודה של 10 ק"ג לבטן המטוס.לכן לא השקענו בסידור המזוודות לפי מגבלה של 7 ק"ג למזוודה.

מסתבר שכך הם עושים את הכסף הגדול… אין אתר, אין מידע, אין מנהלים ואין אופציות אחרות… עכשיו מי שרוצה לעלות למטוס שישלם על כל ק"ג מעבר ל7 קילו במזוודה. סידרנו מחדש חלק מהמזוודות בשדה התעופה ושלחנו רק מזוודה אחת.

אחרי טיסה קצרה ויפה של חצי שעה נחתנו בשדה התעופה קטיקלן. ירדנו מהמטוס לאוטובוס לנסיעה הכי קצרה בעולם. שניה בדיוק נסענו מהמטוס לטרמינל הקטן, אפילו מסוע אין  בו… המזוודות הגיעו מיד ויצאנו לואן של המלון שכבר המתין בחוץ. אחרי נסיעה של כמה דקות הגענו לנמל ממנו עוברים בשייט קצרצר בסירה של המלון  אל האי בורקאי. גם שם כבר חיכה לנו ואן שלקח אותנו, הפעם נסיעה של כחצי שעה. אל המלון. (קישור למלון)

Booking.com

המלון מושלם! (קישור למלון) שירות אדיב ברמה גבוהה אפילו ביחס לפיליפינים (שכולם מאד שירותיים) חדר מאובזר ונקי מאד, חדר משחקים חלומי, בריכות מכל הסוגים לכל הגילאים וחוף ים שהוא ללא ספק החוף הכי מושלם בעולם! גן העדן בעצמו!

פרקנו ומיד יצאנו לנצל כל רגע, התחלנו בחדר המשחקים המדהים, משם עברנו לבריכה ולחוף הלבן והיפה ביותר בעולם, המים לאורך עשרות  מטרים לתוך הים הם בגובה הברכיים, הגלים שקטים ואין אבננים או צדפים! והשקיעה!!! כל ערב ציור מדהים!

מכל הצילומים בים נרטב פתח ההטענה של הטלפון שלי ולא יכולתי להטעין או לצלם יותר.

נסענו לבית חב"ד והנחתי את הטלפון בקערת אורז אבל זה לא עזר ונשארתי ללא טלפון עד הערב הבא 🙁

בית חב"ד בבורקאי נמצא בסטיישן 3, מרחק של 20 דקות נסיעה בטרייסיקל מאזור המלונות היוקרתיים (ולא כמו שמופיע בגוגל…חשוב להתעדכן) הבית גדול, נקי ויפיפה השליחים זוג צעיר ונחמד והאוכל מצוין. אכלנו ארוחת ערב וחזרנו מיד למלון לשינה. בזמן שעבר משנכנסנו בשער המלון ועד שהגענו לחדר (2 דקות…) הספיקו לרוץ ושים לנו בחדר בקבוק מים קרים וכד קרח, ולהכין את המיטות לשינה.

יום חמישי 24.10.19

בבוקר ישראל יצא לתקן לי את הטלפון ואנחנו ירדנו למשחקיה ולבריכה, הילדים אף פעם לא משתעממים מבריכה והעברנו שם את כל שעות הבוקר והצהריים. אח"כ עלינו לחדר ואכלנו את האוכל שלקחנו אתמול מבית חב"ד והלכנו לישון צהריים 🙂

קמנו לקראת שקיעה ויצאנו לצילומים בים ובבריכה.

Booking.com

בערב שוב יצאנו לאכול בבית חב"ד ואחר כך יצאנו לטייל בדי- מול. שדרת חנויות נחמדה וכשחזרנו למלון שוב דאגו לסדר את החדר (בפעם השניה היום) ולהניח כד קרח ובקבוק מים.

יום שישי 25.10.19

בבוקר ירדנו מיד לבריכה להספיק כמה שיותר. אח"כ הגיע השליחה של חב"ד עם הילד הקטן שלה לשחק עם הילדים שלנו במשחקיה אז מיד עלינו להתארגן והילדים שיחקו איתו עד הצהריים.

אכלנו אוכל שלקחנו אתמול מבית חב"ד, עשינו צ'ק אאוט ועברנו לדירה קרובה לבית חב"ד. ממש על החוף.

אחרי שהתרגלנו לשירות VIP במלון היה קשה להתרגל לסחוב את המזוודות ולעשות משהו בעצמינו…

התארגנו לשבת ונחנו והלכנו לבית חב"ד להדלקת נרות. בסעודת הלילה היו כ20 אנשים והיה נחמד וטעים מאד. בסעודת היום היינו רק אנחנו ועוד 3 אנשים. אחרי הסעודה היה חם מידי בשביל ללכת לכן נשארנו אנחנו ועוד זוג בבית חב"ד עד מוצ"ש. הילדים שיחקו עם התינוק של השליחים והייתה שבת נחמדה מאד!

הטיול שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

לטייל זה לחיות – החיים החדשים שלנו כנוודים

שבוע שביעי – הונג קונג – ניו יורק

תרומה להחזקת ופיתוח האתר

לשמחתי הרבה, מאז עלה האתר לאוויר גולשים רבים נעזרים, לומדים, משתפים ומגיבים.
בכוונתי להמשיך ולפתח את האתר ולהוסיף בו אפשרויות וכלים נוספים עבור כולם.
כידוע לכם, פיתוח ותחזוקת האתר עולים לא מעט ומצריכים זמן עבודה רב.
אני מזמינה אתכם לתרום ולהיות שותפים באחזקת האתר ובפיתוחו – איש כפי יכולתו.
כדי שאוכל להמשיך לעדכן ולתחזק את האתר למענכם.

התרומה כאן מתבצעת באמצעות מערכת PayPal בצורה מאובטחת ופשוטה ביותר.
תודה!

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!