לטייל זה לחיות

עוד פארקים באריזונה וביוטה

22-29.3.2020

כדי לבקר בכל הפארקים הלאומיים המדהימים של יוטה עברנו לפרדוניה שבאריזונה ממש על גבול יוטה, למעשה אפילו בשביל ללכת למכולת אנחנו עוברים את הגבול מאריזונה ליוטה…

המיקום האידיאלי יותר ליציאה לטיולים הן העיירות פייג' וקאנאב, אבל השהיה בהן יקרה מאד ולכן הרחקנו רק מעט ונשארנו בתקציב.

כשראיתי את התמונות של הבית בפרדוניה הן הזכירו לי מיד את הבית באולד טאון ופחדתי לקחת אותו, אבל הוא היה היחיד בתקציב שלנו, והרי לא נוותר על ביקור בציון וברייס רק בגלל דירה… אז לקחנו אותה וגם פה התמזל מזלינו והיא ממש לא הייתה "אולד טאון". היא אמנם ישנה ובעיצוב שפחות לטעמי, אבל היא נקיה מאד, מרווחת ויש בה חצר גדולה עם נדנדות וכדורסל.

בדרך לפרדוניה אנחנו עוברים בוולמרט, אחרי שבוע של מחסור בלחם וביצים בחנויות בצד השני של יוטה (שם אין וולמארט בכל האזור…) אנחנו בטוחים שבוולמארט נמצא הכל, הרי אין מצב ששם יהיה מדף ריק. אבל המדפים בוולמארט ריקים! לא רק ביצים, לחם ומים. ה-כ-ל ריק. טורים שלמים של מדפים ריקים וההרגשה היא שסוף העולם הגיע! הלם מוחלט! אנחנו קונים מה שנשאר ועוברים בדרך הארוכה בכל חנות מכולת\ סופר או חנות נוחות ומשלימים ממה שנשאר עד שמצטברת לנו קניה מכובדת.

אטרקציות וטיולים באריזונה ויוטה

הפארק הלאומי ברייס קניון - Bryce Canyon National Park

הפארק הלאומי ברייס קניון הוא פלא טבעי שנראה כאילו מעשה ידי אדם אבל עוצמתי כמו שרק השם יכול לברוא! אין מילים לתאר את היופי הזה אז אתן לתמונות לדבר פה…

הפארק הלאומי ציון - Zion National Park

כשחשבנו שכבר ראינו כל מה שאפשר לראות ביוטה, הגענו לציון! שום מילה לא תתאר את היופי הזה. אז רק אספר לכם שהמורמונים (הדת הנפוצה ביוטה) שקראו לפארק הזה בשמו קראו לו כך על שם ירושלים, שהיא היפה בערים… ועכשיו שוב אתן לתמונות לדבר:

אשמח שתכתבו לי כאן אם הגזמתי עם התמונות או שכל תמונה מספרת 🙂

עיקול פרסת הסוס באריזונה - Horseshoe Bend

עיקול פרסת הסוס הוא נפתול של נהר קולורדו בצורת פרסת סוס, בסמוך לעיר פייג', באריזונה. זהו לא פארק לאומי אלא סטייט פארק והכניסה אליו בתשלום 10 דולר למכונית עד 8 נוסעים.

לאס וגאס - נבדה

אחרי רעידת האדמה בסולט לייק סיטי – יוטה. בה תיכננו לקנות בשר כשר לחג הפסח ובעקבות המחסור שיצר משבר הקורונה החלטנו להצטייד לחג מספיק מוקדם ונסענו 3 שעות (כל צד) לקנות בשר כשר בלאס וגאס – נבדה. הדרך המדהימה מרשימה ביופיה ובדרך חוצים לסירוגין את הגבולות בין יוטה, אריזונה ונבדה.

תיכננו להצטייד ב30 ק"ג של עופות ובשרים שיספיקו לנו לחודש שלם אבל בעקבות הקורונה הוגבלה הכמות ל2 מוצרי בשר למשפחה. כיוון שנכנסנו לקצביה מלכתחילה כמשפחה לא יכולנו לקנות בנפרד. איש נחמד רכש עבורינו 2 מוצרים וכך יצאנו עם סה"כ 7 ק"ג בשר כשר!

Booking.com

טלפון(702) 385-0006

כתובת: 2211 N Rampart Blvd, Las Vegas, NV 89128

עוד תמונות וחוויות מפרדוניה אריזונה

בכביש הכניסה לפרדוניה המהירות המותרת מתחלפת בבת אחת מ55 מייל ל35 מייל, ניידת משטרה עומדת באופן קבוע בקטע הזה ונותנת קנס למי שלא הוריד את המהירות מיד (מניסיון 🙁 ) אבל לא תמיד יש בניידת שוטר… אם הוא לא נמצא הוא שם במקומו בובה!

צילומי גיל שלושה חודשים לשני

אוכל כשר בחו''ל

חינוך ביתי

המסע שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

שבועות 29- 30 יוטה המושלגת

תרומה לאחזקת ופיתוח האתר

לשמחתי הרבה, מאז עלה האתר לאוויר גולשים רבים נעזרים, לומדים, משתפים ומגיבים.
בכוונתי להמשיך ולפתח את האתר ולהוסיף בו אפשרויות וכלים נוספים עבור כולם.
כידוע לכם, פיתוח ותחזוקת האתר עולים לא מעט ומצריכים זמן עבודה רב.
אני מזמינה אתכם לתרום ולהיות שותפים באחזקת האתר ובפיתוחו – איש כפי יכולתו.
כדי שאוכל להמשיך לעדכן ולתחזק את האתר למענכם.

התרומה כאן מתבצעת באמצעות מערכת PayPal בצורה מאובטחת ופשוטה ביותר.
תודה!

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!