טיול חברות בברצלונה

ברצלונה עם חברות 2017 067

בואו לעקוב אחרי הטיולים שלנו!

איך מתכננים טיול?

איך הכל התחיל?

פתאום נגמר לי האוויר, ברגע אחד הבנתי שאני חייבת לעלות על מטוס, נכון שכבר יש כרטיסים לעוד חודש לרומניה, אבל לי נגמר האוויר! יציאה זוגית או משפחתית לא באה בחשבון ולכן פרסמתי בקבוצות הווצאפ שאני נוסעת…ומי שרוצה להצטרף מוזמנת.

ההודעה פורסמה ביום חמישי והחלטתי לצאת לטיול ביום ראשון, בינתיים התגבשה קבוצה נחמדה והתחלנו לחשוב על יעד. התקבלה ההחלטה לחכות עד מוצאי שבת והאופציה המתאימה ביותר שתופיע באפליקציית חוליו (טיסות ברגע האחרון) תיבחר.

במוצ"ש רכשנו את הכרטיסים לברצלונה במחיר 225 דולר לכרטיס כולל מזוודה… לא זול, אבל אלו המחירים של הרגע האחרון.

הנוסעות:

רותי המאפרת המוכשרת

עדינה הסטייליסטית המהממת

יהודית הצלמת האלופה

ואנוכי… צלמת ומטיילת

פרטי הנסיעה:

ב1 בלילה יצאנו לשדה התעופה,מסרנו את המזוודות ובילינו בדיוטי פרי, אכלנו ארוחת לילה ועלינו למטוס,לפנות בוקר המראנו, המטוס היה חצי ריק לכן תפסנו כל אחת ספסל והלכנו לישון…

Booking.com

יום שני, 9 בבוקר נחתנו בברצלונה. השדה משולט בצורה ברורה ומהר מאד מצאנו את עצמינו במונית בדרך לדירת AIRBNB שהזמנו. הדירות בברצלונה תפוסות חודשים ארוכים מראש ולכן ברגע האחרון היה קשה להשיג דירה יפה, במיקום טוב ובמחיר הוגן, לאחר שמצאנו כמה דירות מתאימות, פנינו לבעלי הדירות אבל רק בעלת הדירה הזאת הספיקה לענות לנו לפני הטיסה ולכן סגרנו איתה…

הדירה במרחק 5 דקות הליכה מהמרפסות של גאודי וסמוכה לתחנת מטרו. החיסרון המשמעותי- קומה רביעית בלי מעלית, ואנחנו 4 בנות עם מזוודה גדולה לכל אחת… כשהגענו לדירה התברר שה4 קומות הן יותר כמו 8 קומות.. התגברנו על המכשול  ועלינו. אחרי 2 לילות ללא שינה (במוצ"ש תכננו ובראשון בלילה טסנו) היינו עייפות מאד אבל מי מגיע לעיר בבוקר והולך לישון במקום לטייל?

התקלחנו, התאוששנו והתארגנו ליציאה, רותי איפרה אותנו ויהודית מיד גילתה את התאורה המדהימה בדירה וכך יצא שהתחלנו בסשן צילומים שארך שעה ארוכה לפני שיצאנו לטייל… (בהמשך זה הפך לטקס קבוע בכל בוקר וחזרנו לארץ עם בוק מדהים של מאות תמונות לכל אחת 🙂 )

כל התמונות רק באינסטגרם שלנו!

כשלכולן סופסוף היו מספיק תמונות יצאנו לתחנת המטרו הקרובה, קנינו כרטיסיה של 10 נסיעות ב10 יורו ונסענו לכיכר קטלוניה, הכיכר הגדולה שממנה יוצאת שדרת הרמבלה, בכיכר פסלים יפים, מזרקות והרבה יונים וגם.. הכי חשוב בטיול בנות… סניף ענק של זארה! אז אחרי כמה תמונות בכיכר נכנסנו לזארה, סניף ענק ומפואר במיוחד אבל לאכזבתנו פער המחירים בין זארה בארץ לזארה ברצלונה התגלה כלא משמעותי בכלל.

המשכנו על שדרת הרמבלה היפה והתוססת, נעצרנו ליד כל פסל או דמות בצורת פסל וכמובן שלא פסחנו על שום חנות בגדים! מותשות ולא מרגישות את הרגליים הגענו לנמל שבקצה השדרה והחלטנו לעשות שייט ולו רק בשביל לתת לרגליים לנוח… קנינו כרטיסים (7.5 יורו) וחיכינו שהספינה תתמלא, השייט היה נחמד וסיפק לנו את המנוחה שהיינו זקוקות לה,כשירדנו החלטנו שכיוון שכל החנויות בשדרה לא היו שוות מספיק ואי אפשר שנחזור בלי פריט אחד שווה שרכשנו היום אז ניקח מיד מונית לפריימארק. הגענו לפריימארק בסניף קניון דיאגונל בשעה שלפני הסגירה, מילאנו במהירות את שק הקניות וסופסוף נרגענו 🙂 כשיצאנו מהקניון כבר היה מאוחר מאד ולא מצאנו את תחנת המטרו, בטלפונים שלנו כבר לא נותרה סוללה ולא יכולנו למצוא את הדרך בגוגל מפות. (להבא כבר למדנו להצטייד במטען נייד) שוטטנו שעה ארוכה עד שמצאנו תחנה וגם אחרי שירדנו בתחנה הסמוכה לבית טעינו בדרך הקצרה מספר פעמים ושרכנו רגלינו עד 1 בלילה!

בבוקר יום שלישי התעוררנו מוקדם יחסית, אכלנו ארוחת בוקר נינוחה ממצרכים שהבאנו מהבית, גבינות, ירקות, לחמניות ושימורים. תוך כדי ארוחת בוקר תכננו את המסלול של היום, מסלול בעקבות יצירותיו של גאודי. כשסיימנו לאכול התחלנו להתארגן ליציאה, כמובן רותי אחראית על האיפור, עדינה על הסטיילינג ויהודית על התמונות… כשסיימנו את סשן הצילומים היומי יצאנו ברגל אל המרפסות של גאודי, יצירת אומנות מפורסמת ומיוחדת ושוכנת בשדרת מותגים יפה, טיילנו והתפעלנו מיצירות האומנות,מהרחובות ומהמותגים ואז ירדנו למטרו ונסענו אל הסגרדה פמיליה, כנסייה מפוארת ומיוחדת מאד שגם היא תוכננה ע"י האדריכל המוכשר גאודי. מיד כשיצאנו מתחנת המטרו ראינו את הבניין העצום ומיד נפלטה מפינו קריאת הפתעה! לכנסייה כמובן שלא נכנסנו אבל ישבנו בחוץ ליד האגם המלאכותי וסקרנו כל חיטוב ופיסול במבנה המרשים.ברחבה מול הכנסיה עומדים רוכלים ומוכרים מזכרות שפרושות על שמיכות על הרצפה, התכופפנו לבדוק את הסחורה כשפתאום אין שמיכה,אין מזכרות ואין רוכלים… מישהו שרק או צעק שהגיעה משטרה וכולם נעלמו כלא היו.. כשהלכו השוטרים חזרו הרוכלים ושוב יכולנו לבחור מחזיקי מפתחות ומגנטים של ברצלונה ביורו אחד בלבד.

ירדנו שוב אל המטרו והפעם נסענו אל פארק גואל שגם הוא תוכנן ועוצב ע"י גאודי. מתחנת המטרו הלכנו כמה דקות עד למדרגות המובילות אל הפארק, הפארק ממוקם על הר גבוה וניתן לצפות ממנו על העיר והים, העליה לפארק כוללת מדרגות רבות,חלקן מדרגות נעות. בדרך ישנן חנויות מזכרות וכלי בית מעוצבים ומעניינים. הפארק ענק ויפיפה וכמובן לוקיישן מדהים לצילומים אז ניצלנו כל רגע… משם נסענו במטרו עד התחנה הקרובה ביותר להר היהודים ושם לקחנו מונית שתעלה אותנו עד למעלה, הר היהודים מקום שקט ופסטורלי בתוך ברצלונה האורבנית והשוקקת וניתן לצפות ממנו על נמל ברצלונה והעיר כולה שם בילינו בנעימים את כל שעות אחה"צ והערב במנוחה.

בבוקר יום רביעי לאחר ארוחת הבוקר וההתארגנות וכמובן סשן הצילומים… ארזנו את המזוודות, פינינו את הדירה ולקחנו מונית לבית חב"ד שם השארנו את המזוודות לשמירה עד הערב. ליד בית חב"ד נמצא קניון ליליה הענק והלכנו בו לאיבוד לכמה שעות… אח"כ נסענו לשדרת הרמבלה, אכלנו במסעדת מכבי וטיילנו בשוק האוכל הצבעוני, נגמר היום והסתיימה לה החופשה הקצרה שלנו בברצלונה, נסענו לבית חב"ד לאסוף את המזוודות ומשם במונית לשדה התעופה. גם הפעם המטוס היה ריק וכשסיימנו "לתכנן" את הטיול הבא הלכנו לישון…

להתראות בפעם הבאה!

בקיצור:

כל התמונות מהחופשה

150 ש"ח מתנה מחכים לכם כאן!

הדירה שהתארחנו בה

דירות ומלונות מומלצים בברצלונה:

Petit Palace Boqueria Garden– מלון הממוקם במרכז ברצלונה סמוך לרמבלס ו2 דק' הליכה ממסעדת מכבי הכשרה.

מלון מודרנו – מלון מעולה הממוקם ברחוב צדדי ושקט קרוב מאד לשרת הרמבלה המרכזית בברצלונה ולמסעדת מכבי הכשרה.המלון מציע חדרים גדולים יחסית ושירות אדיב.

Amister Apartments – דירה מקסימה ומאובזרת בלב בעיר קרוב לרמבלה ולמסעדת מכבי הכשרה.