לטייל זה לחיות

סוף דוב הכל טוב

30.5-4.6.2020

הגענו לשבועיים ונשארנו לחודשיים, התאהבנו בבית ובנופים של מונטנה והנה הגיע השבוע האחרון! כיף להמשיך סופסוף הלאה אבל כבר מתגעגעים עוד לפני שעזבנו….

את השבוע האחרון במונטנה אנחנו מנצלים לטיולים בפארק ילוסטון והאזור ומנצלים כל רגע בחצר המדהימה שלנו.

Beartooth Highway היא דרך נוף יפה שמחברת בין Red Lodge  ל-Cooke City. דן, בעל הבית שלנו המליץ לנו להגיע לרד לודג' בדרך נוף יפיפיה נוספת ובמקום לנסוע בדרך הרגילה על כביש 90 נסענו על כביש 78 בתוך כרי דשא ירוקים זוהרים שנראים לא אמיתיים!

בכל הדרך ב- Beartooth Highway היו רוחות חזקות ולא יכולנו לעצור לארוחת צהרים. לפני שנכנסנו לפארק ילוסטון (שעדיין היה סגור למבקרים ופתוח רק למעבר כלי רכב) עצרנו בCOOK CITY לארוחת צהריים.

את הדרך מ- Cooke City לבית שלנו בPRAY עשינו דרך פארק ילוסטון, דרך שעשינו כבר כמה פעמים אבל יפה ומרגשת  כל פעם מחדש.

ב1 ביוני סופסוף פארק ילוסטון במונטנה נפתח רשמית למבקרים והגיע הזמן להשלים את החלק החסר בטיול שלנו  mammoth hot springs. הפארק נפתח שוב רק לקראת הצהריים ומילא לא נשאר לנו הרבה להספיק בו אז העברנו בוקר רגוע בחצר היפה שלנו, נהנינו מהשמש. ורק אז יצאנו.

אמנם זהו היום הראשון בו הפארק נפתח באופן רשמי, אבל הספקנו לטייל בו גם הרבה פעמים קודם. באותו יום הופתענו מה"פקק" בכניסה לפארק, פעם ראשונה שהמתנו מעט לפני שנכנסנו לפארק…. אם לא הקורונה הפקק הזה קיים בכל יום ובכל שעה והרבה יותר ארוך.

התקהלות בפארק ילוסטון פירושה דבר אחד: דובים!

אחרי ימים ארוכים של חיפושים לבד, עדיין לא ראינו דובים. והנה הפארק נפתח, המקצוענים הגיעו ואז הבנו למה אף פעם לא ראינו… צריך ציוד, עיני נץ והרבה סבלנות.

כשהגענו להתקהלות הזאת היה לנו קשה לזהות היכן הדובים ורק דרך עדשת המצלמה הצלחנו לראות אותם.

Booking.com

אחרי חודשיים של חיפוש דובים הבנו שהגיע הזמן להשקיע ולקום ב6 בבוקר כדי לתפוס את הדובים בזמן פעילות.

וזה עבד!! ראינו דובים! ולא סתם, דובת גריזלי עם 3 גורים!

כשהבנו איך מוצאים אותם הצלחנו אפילו למצוא בעצמינו דוב שחור!

אחרי ההצלחה ביום השני, החלטנו לקום עוד יותר מוקדם ולהגיע לפארק לראות יותר חיות. הצלחנו לקום רק קצת יותר מוקדם, אבל מזג האוויר היה חם יותר, לכן כבר ב7-8 בבוקר הדובים לא הסתובבו הרבה. בכל זאת הצלחנו לראות דב שחור אחד ממש מקרוב והספקנו לחזור הביתה מספיק מוקדם בשביל לארוז לקראת המעבר לאורגון.

ביום ראשון רותי חזרה נמרצת מהטיול והכינה קופסה לשקיות פח לרכב. מקופסא של עוגיות, מכסה של חבילת מגבונים ושקיות מכולת.

יעל חזרה עירנית ישר ללגו ובנתה גינת שעשועים לילדים וכלבים, וגם כלב!

הגיע היום בו צריך להיפרד. מהנוף המדהים, הנוף הכי יפה במונטנה!

אני די בטוחה שמאז בריאת העולם הוא לא צולם כל כך הרבה פעמים כמו בחודשיים האחרונים…

נהננו מכל רגע של צפייה בנוף הזה משנה את עצמו בהתאם למזג האוויר במקום בו יש 4 עונות ביום אחד.

תרומה להחזקת ופיתוח האתר

לשמחתי הרבה, מאז עלה האתר לאוויר גולשים רבים נעזרים, לומדים, משתפים ומגיבים.
בכוונתי להמשיך ולפתח את האתר ולהוסיף בו אפשרויות וכלים נוספים עבור כולם.
כידוע לכם, פיתוח ותחזוקת האתר עולים לא מעט ומצריכים זמן עבודה רב.
אני מזמינה אתכם לתרום ולהיות שותפים באחזקת האתר ובפיתוחו – איש כפי יכולתו.
כדי שאוכל להמשיך לעדכן ולתחזק את האתר למענכם.

התרומה כאן מתבצעת באמצעות מערכת PayPal בצורה מאובטחת ופשוטה ביותר.
תודה!

המסע שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

שבוע 40 אורגון

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!