לטייל זה לחיות

סיאטל וושינגטון

11-20.6.2020

חזרנו לטייל בקצב של שבוע בכל יעד. וכמו כל יום חמישי אנחנו עוברים ליעד הבא. הפעם- סיאטל וושינגטון.

אחרי יותר משלושה חודשים שלא היינו בעיר אנחנו המומים ואפילו נלחצים מעומס המכוניות ומהלחץ בכבישים!

בסיאטל גרה חברה של רותי. היא למדה איתה בבית הספר בישראל עד  הרילוקיישן לסיאטל , את התחנה הראשונה בעיר אנחנו עושים אצלה. אמנם בגלל הקורונה אי אפשר להתארח אבל היא משאילה לרותי שקית ספרים שתספיק לכל  השבוע ואמא שלה מפנקת אותנו בחלות, סלטים ועוגה לשבת.

התחנה השניה בעיר, כמו בכל מעבר היא בסופר. בסיאטל ניתן להשיג בשר ואוכל כשר בכמה מקומות, הלכנו לפי ההמלצות לQFC.

בתוך סיאטל לא מצאנו בית בתקציב שלנו, וגם אין לנו עניין בעיר עצמה אלא בפארקים המקיפים אותה לכן לקחנו בית קטן בעיר הסמוכה אליה Poulsbo.

אחרי הבתים המרווחים בהם התארחנו עד עכשיו הייתי צריכה כמה רגעים כדי להתאפס ולהכריז כמו תמיד, נתמודד! עם הבית הקטן, עם המחסור במקומות אחסון, במכונת כביסה, בשטח שיש…  אבל מהרגע שמחליטים זה פשוט… (ולא שאין לנו ניסיון ארוך גם בבית קטן) החצר הגדולה, הירוקה והיפה פיצתה על גודל הבית, רק הכלבה בחצר מנעה ממני ומהילדים ליהנות ממנה ביומיים הראשונים, אבל אחריהם התרגלנו-הפסקנו לפחד, ואפילו התחברנו גם עם הכלבה….

הפארק הלאומי אולימפיק הוא פארק לאומי של ארצות הברית השוכן בחצי האי אולימפיק שבמדינת וושינגטון שבארצות הברית, בסמוך לעיר סיאטל. הפארק משתרע על שטח של 3,733.8 קילומטרים רבועים וכולל ארבעה אזורים עיקריים: קו החוף של האוקיינוס השקט, רכס הרי אולימפיק, יער הגשם הממוזג והיערות של החלק המזרחי הגשום פחות. (ויקיפדיה)

אנחנו בחרנו לבלות ביער הגשם המדהים! ג'ונגל של ירוק אינסופי, אגמים, מפלים ונהרות!

מתוך עשרות מסלולי ההליכה בחרנו אחד קליל ויפה שמתאים לטיול עם ילדים.

אל תפספסו את הסרטון המרגיע הזה שרותי צילמה וערכה!

סיאטל היא עיר גשומה במרבית ימות השנה ולא קל למצוא ימים יפים לטיול בה, וקשה עוד יותר למצוא יום יפה לטיול בהר רייניר שהוא גבוה ומושלג בכל ימות השנה. תיכננו את הטיול ליום היחיד בשבוע בו לא ירד שלג בהר רייניר (אמצע יוני כבר!) אבל זה לא ממש עזר כי עדיין היה מעונן וכמעט ללא ראות בפארק.

המרחק מהבית שלנו בסיאטל לפארק הוא כ3 שעות נסיעה, ידעתי שיהיה קר אבל שכחתי שאם ירד שלג יום קודם זה אומר שצריך לעשות מסלולי הליכה בשלג…

מסלול ההליכה הראשון אליו ירדנו היה תלול מאד ושביל מכוסה בשלג גבוה, למרות שבזמנו, כשנפלתי עם שני בשלג במסלול הליכה במונטנה קמתי מיד והמשכתי ללכת, כנראה שנשארה בי טראומה ופחד. אבל ברגע שראיתי שוב מסלול הליכה בשלג עשיתי אחורה פנה עם יהונתן יעל ושני ורק ישראל ירד עם רותי…

ישראל תיכנן יום מלא מסלולי הליכה אבל אני כבר פחדתי, לא רציתי ללכת בשלג. והוא נאלץ לוותר על רוב הטיולים שתכנן. גם הדרכים אליהם תכננו להגיע עם הרכב היו סגורים ויצא שדווקא המקום בו הכי ציפינו לטייל קצת איכזב אותנו…

למרות כל זאת, פארק רייניר הוא אחד המקומות היפים ביותר שראינו, יופי שלא עובר בתמונות ובסרטים ואי אפשר להסביר… נהנינו מהמראות, מהאוויר וגם זכינו להאכיל ציפורים יפיפיות…

ביומיים האחרונים שנשארו לנו בבית בסיאטל, גילינו פתאום שלא רק שאנחנו נמצאים בגן עדן אמיתי, המארחים שלנו הם ממש המשפחה התאומה והיותר מרתקת שלנו…

שון וג'וליה כמעט בגילינו, גם להם 4 ילדים בגילאים דומים לגילאי הילדים שלנו.

כמונו, גם הם נולדו בהפרש של חודש בלבד אחד מהשניה, וגם הם מחנכים את הילדים בחינוך ביתי.

אמנם לא תוך כדי טיול אבל ממש ממש בטבע.

בחצר הענקית בנה שון בעצמו 2 דירות AIRBNB, נגריה, מחסן ואגם מלאכותי והם מגדלים ברווזים, דגים, ארנבים,תרנגולים, אפרוחים, את הכלבה זואי וגם עצי תפוחים ותותים.

את התפוחים, התותים והביצים אוספות הבנות לקיוסק קטן שעומד בחצר שלהם עם הפנים לרחוב,  השכנים שלוקחים רושמים בפנקס מה לקחו…

הם חובבי ספורט מושבעים, שון רוכב אופנים מקצועי שהשתתף בתחרויות רבות וג'וליה מאמנת את המתחרים בתחרות נינג'ה.

במחסן שלהם, עשרות זוגות אופניים מסודרים יפה כמו בחנות ושון כבר מלמד את לקס הקטנה- עוד לא בת שנה וחצי! לרכב על גלגיליות!! כן, היא כבר יודעת לעמוד עליהן בלי ליפול!

ביומיים הללו בילינו שעות בחצר מרותקים לסיפורים המעניינים של שון והילדים נהנו לשחק עם הילדות בנות גילם ועם החיות. היה קשה להיפרד וגם שון וג'וליה לא רצו שנעזוב. אבל הזמנו רק שבוע והדירה כבר נתפסה לימים הבאים אז בצער רב נאלצנו להמשיך הלאה כמובן לא לפני שצילמתי את הילדים  בחצר המדהימה!

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

תרומה להחזקת ופיתוח האתר

לשמחתי הרבה, מאז עלה האתר לאוויר גולשים רבים נעזרים, לומדים, משתפים ומגיבים.
בכוונתי להמשיך ולפתח את האתר ולהוסיף בו אפשרויות וכלים נוספים עבור כולם.
כידוע לכם, פיתוח ותחזוקת האתר עולים לא מעט ומצריכים זמן עבודה רב.
אני מזמינה אתכם לתרום ולהיות שותפים באחזקת האתר ובפיתוחו – איש כפי יכולתו.
כדי שאוכל להמשיך לעדכן ולתחזק את האתר למענכם.

התרומה כאן מתבצעת באמצעות מערכת PayPal בצורה מאובטחת ופשוטה ביותר.
תודה!

המסע שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

שבוע 42 בחוות קנאביס

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!