לטייל זה לחיות - שבוע 60

פואבלה

28.10-4.11.2020

אחרי הניתוח להסרת משקפיים צריך להגיע לבדיקות מידי פעם במשך שלושה חודשים, הודעתי מראש לרופאה שאני מעוניינת לעזוב את העיר שלא על מנת לחזור, מיד לאחר הניתוח והיא הסכימה אבל על בדיקה שבועיים לאחר הניתוח אי אפשר לוותר.

את מקסיקו סיטי כבר מיצינו ונשאר לנו שבוע ריק בין בדיקה לבדיקה לכן החלטנו לבלות אותו בעיר פואבלה, מרחק שעתיים נסיעה מהסיטי.

PARQUE ECOLOGICO

פארק אקולוגי יפיפה, הכניסה חינם ויש חלקים סגורים בפארק שעולים כסף, לא זול אז לא נכנסנו.

אפריקם ספארי הוא כנראה גן החיות הכי קרוב לספארי באפריקה! חוויה מטורפת ובטוחה של נסיעה בין זברות, פילים, אריות, דובים, נמרים, ביזונים ועוד ועוד בטבע וממש מקרוב! בלי כלובים!

ATLIXCO

הטיול בעיירה אטליקסקו נבנה דרך האינסטגרם ותוך כדי תנועה…

אחת הדרכים להגיע למקומות יפים ולא לפספס אתרים היא לרשום את שם המקום בו אנו נמצאים באינסטגרם ולחפש תמונות עם לוקיישנים מעניינים. ככה גילינו את אטליקסקו, בזכות תמונות יפיפיות של שדות פרחים. נסענו למיקום המסומן בתמונה, את השדות לא מצאנו, רק שוק ענקקק של פרחים מכל הסוגים!

משם המשכנו בעקבות עוד תמונה, למדרגות הצבעוניות שהובילו אותנו אל רחובות צבעוניים מדהימים!

התמונה הבאה באזור הייתה של נדנדה בנוף מטורף, הדרך אליה הובילה אותנו בטרק נחמד להר שמשקיף על כל העיר והרי הגעש מסביב, הטיול באטליקסו היה שילוב של כל מה שאנחנו אוהבים: ספונטני, תרבות, טבע, הליכה ואתגר!

מקסיקו סיטי

ביום האחרון שלנו בפואבלה היו לנו הרבה סידורים במקסיקו סיטי, בדיקה אצל רופאת העיניים, ראיון לטלוויזיה הדרום אמריקאית, קנייה של בשר כשר להמשך המסע ומזוודת הפתעות שהגיעה לנו מהארץ!

זה היה יום עמוס מאד, במיוחד שכל דבר בסיטי מצריך נסיעה ארוכה בפקקים, ויחד עם כל זה גם האייפון החדש הפסיק להטעין! היינו צריכים להוסיף לרשימת הסידורים גם תיקון של האייפון, את התיקון אפשר היה לעשות רק בקניון ענק אז על הדרך הרווחנו עוד בילוי…

לקניית הבשר הגענו רק בסוף היום, כבר מאוחר ויום שלם לא אכלנו כלום, רק התרוצצנו!

בסופר הכשר יש גם מסעדות מזון מהיר בשרית וחלבית, רציתי רק לשבת ולאכול כבר אבל אמרו לי שבגלל הקורונה אי אפשר להיכנס לסופר עם תינוקת! אז עשיתי מה שמצופה מישראלית רעבה מעולפת כמוני והתפלחתי פנימה… ישבתי לאכול ואז יצאתי איתה וחיכיתי לישראל שסיים את הקניה.

לפואבלה חזרנו רק ב9 בערב עייפים ורצוצים להתחיל לארוז לקראת המעבר לסן קריסטובל!

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

תרומה להחזקת ופיתוח האתר

לשמחתי הרבה, מאז עלה האתר לאוויר גולשים רבים נעזרים, לומדים, משתפים ומגיבים.
בכוונתי להמשיך ולפתח את האתר ולהוסיף בו אפשרויות וכלים נוספים עבור כולם.
כידוע לכם, פיתוח ותחזוקת האתר עולים לא מעט ומצריכים זמן עבודה רב.
אני מזמינה אתכם לתרום ולהיות שותפים באחזקת האתר ובפיתוחו – איש כפי יכולתו.
כדי שאוכל להמשיך לעדכן ולתחזק את האתר למענכם.

התרומה כאן מתבצעת באמצעות מערכת PayPal בצורה מאובטחת ופשוטה ביותר.
תודה!

המסע שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

שבוע 61 סן קריסטובל

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!