אירופה חגי תשרי תשע''ח

חלק שלישי- וינה

ארמון שיינברון בוינה (אסור לצלם..)

בואו לעקוב אחרי הטיולים שלנו!

איך מתכננים טיול?

Booking.com

יעניין אותך גם:

בבוקר יום ראשון הילדים התעוררו מוקדם מאד, הפכנו את הלימון ללימונדה והתארגנו ליציאה מוקדמת, יצאנו להיפרד ולהצטלם באגם בלד ומשם המשכנו כחצי שעה נסיעה לאגם בוהיני, הדרך הייתה מעוננת מאד וגשומה אבל כשהגענו לאגם זרחה השמש והיה לנו חמים ונעים, האגם יפיפה והילדים כרגיל נהנו במיוחד להאכיל את הברווזים, כשכל הברווזים שבעו יצאנו לדרך לכיוון אוסטריה.

אחרי נסיעה של שלוש שעות מצאנו מקום עצירה בצד הדרך עם שולחנות פיקניק ואכלנו את ארוחת הצהריים הבשרית שהכנו לילה קודם ונשמרה חמה בצידנית. ארוחת הצהריים הזאת באה בדיוק בזמן. חזרנו רגועים ונינוחים לרכב והמשכנו בדרך היפיפייה לכיוון וינה. בדרך מילאנו דלק בתחנת דלק בתוך אוטוסטרדה מה שהתברר מאוחר יותר כטעות שעלתה לנו ביוקר, המחירים בתוך האוטוסטרדה יקרים מאד! בשעת צהריים מאוחרת הגענו לארמון שיינברון בוינה בדיוק בזמן לסיור בארמון, קנינו כרטיסים ונכנסנו, אין הדרכה בעברית אז עברנו בין כל החדרים והתרשמנו,הגנבנו 2 תמונות ויצאנו לטייל בגני הארמון המרשימים מאד.

אחרי הביקור בארמון נסענו למרכז העיר דרך חלונות הרכב נשקפה אלינו בירה אירופאית מהיפות בעולם! הגענו לפיצרייה כשרה והזמנו פיצה ענקית! אכלנו ושבענו ובמאפיה הסמוכה קנינו לחמניות ומאפים שיספיקו עד הערב הבא. כיוונו את הוויז לכתובת הדירה שהזמנו מראש בAIRBNB. ה"דירה" – וילה של 3 קומות עם ג'קוזי גדול בחצר הייתה במרחק חצי שעה נסיעה ממרכז וינה. הגענו ב8 בערב אז מיד קילחנו את הילדים והשכבנו אותם לישון.

בשני בבוקר קמנו מוקדם, היום האחרון לטיול ויש לנו הרבה מה להספיק. אחרי ארוחת בוקר יצאנו לקניון SCS ליד וינה, הקניון הכי ענק שראינו בחיים שלנו,אנחנו חנינו ליד פריימארק ונכנסו מיד לשם. בילינו שם 4 וחצי שעות!!! ויצאנו עם 3 שקיות ועוד 2 מזוודות  מלאות בכל טוב. לא נשאר לנו כוח להמשיך להציץ אפילו בעוד חנות אחת. נסענו מיד למרכז העיר למסעדת אלף אלף ואחרי ארוחה בשרית טובה חזרנו לדירה לארוז את כל השלל ולהתארגן לטיסה.

אחרי שהלכנו לישון קרוב ל2 בלילה קמנו ב4 וחצי לפנות בוקר, העמסנו את הרכב במזוודות ובילדים הישנים ויצאנו לדרך לשדה התעופה של בודפשט, הגענו לשדה ב8 בבוקר בדיוק בזמן לפני שהצטבר תור. עברנו מיד את שליחת המזוודות והבידוק והגענו לדיוטי פרי. קיבלנו החזר מס ואכלנו ארוחת בוקר שהכנו מראש. את הטיסה הזמנו מאלעל אפ אבל טסנו במטוס של ישראייר, על כל מושב חיכה לנו בקבוק מים ובהמשך הטיסה הוגשו כריך,מיצים ושתיה חמה. הטיסה המריאה בזמן ונחתה בזמן והייתה סוף טוב לטיול שלנו.