איך מזמינים דירת אירוח באיירבנב ובבוקינג?

20191105_155952-01

למה דירת AIRBNB ולא מלון?

עלות ורחבות

דירה לרב תהיה זולה יותר ומרווחת יותר מחדר מלון.

במחיר של חדר קטן במלון נוכל להשיג דירה מרווחת ואפילו בית פרטי.

זה פתרון מעולה במיוחד למשפחות שמטיילות עם ילדים קטנים, להצטופף בחדר אחד לא תמיד אפשרי ולשים אותם בחדר נפרד זה יקר ומפחיד.

 

אבזור וכשרות

הדירות ברובן מגיעות עם מטבח מאובזר שקל להכשיר ולבשל בו ארוחות.

נח במיוחד לשומרי כשרות שמתקשים לעיתים להשיג אוכל כשר או משלמים עליו יקר.

 

אותנטיות

כאשר מתארחים בדירה\בית מגיעים לשכונות מגורים,הולכים לקניות במכולת ובעצם חווים את החוויה המקומית ולא רק מטיילים במרכזי הערים והתיירות.

 

Booking.com

איך בוחרים דירת איירבנב AIRBNB מתאימה?

דבר ראשון נכנסים לAIRBNB,נרשמים ומקבלים 150 ש"ח במתנה להזמנה הראשונה שלכם!

האתר airbnb מציע מגוון של סוגי נכסים,החל מחדר משותף ועד חווה פרטית,באתר קיימת אפשרות סינון בה מגדירים את סוג הנכס המבוקש.

תחילה מסננים את האיזור המבוקש,לפי מדינה\עיר\כתובת מדויקת.

ובוחרים באופציה HOMES.

לאחר מכן יש מסננים שונים בם ניתן לסנן את הבית התאים לנו ביותר.

המסנן הראשון הוא DATES

בו ניתן להגדיר את התאריכים של החופשה.

המסנן הבא הוא מספר האורחים שיתארחו בדירה. צריך לסמן מספר מבוגרים,ילדים ותינוקות. 

יש דירות בהן ממספר מסוים של אורחים המחיר יעלה, אם אתם באים עם ילדים\ תינוקות הגדירו את מספר המבוגרים ובהודעה לבעל הנכס ציינו את הילדים והתינוקות הנוספים ושאלו אותו האם אפשר לקבל את הדירה במחיר הבסיסי.

המסנן הבא הוא החשוב ביותר,סוג הנכס.אנחנו בוחרים בסוג ENTIRE HOME כדי לקבל בית פרטי\צימר\דירה\יחידה פרטית.

ולא חדר עם עוד אורח או חדר פרטי בבית משותף…

מסנן נוסף הוא המחיר,באתר יש בתים לכל תקציב,כדי לקצר את התהליך ושלא יוצגו לי בתים יקרים שלא ברמת התקציב שלי אני מגדירה תקציב,אם התקציב שלי הוא 250 ש"ח אני אגדיר לאתר לחפש לי בתים עד 299 ש"ח וכך לא אפספס בתים שווים בשביל חיסכון של כמה שקלים.

באזורים בהם מחיר דמי הניקיון הוא גבוה (לדוג' ארה"ב) כדאי להגדיר מחיר גבוה יותר, כיוון שהמחיר המוצג הוא מחיר ללילה (ללא התוספות של עמלות ודמי ניקיון), לפעמים בדירה בה המחיר ללילה הוא גבוה – מחיר דמי הניקיון יהיה נמוך יותר וכך אפשר בסכום הכללי לשלם פחות.

המסנן הבא הוא INSTANT BOOK

והוא מאפשר הזמנת בית מבלי שבעל הבית יאשר את הבקשה שלי להתארח אצלו,לא בכל בית זה אפשרי ולכן יוצגו רק בתים בהם האופציה הזאת אפשרית.

אישית, אני אעדיף בתים בהם בעל הבית מאשר את הלקוחות שלו ובעצם מסנן אותם,זה אומר לי שהבית שמור יותר ומטופח יותר.

והגענו למסנן האחרון והחשוב ביותר שנקרא MORE FILTERS בו מופיעים כל הדברים החשובים באמת כמו כמה חדרים יהיו בבית,האם יש מכונת כביסה, מזגן, הסקה. האם מותר לעשן או להכניס חיות, מה השפות שמדברים המארחים ועוד ועוד.

דברים שחשוב לבדוק כשמזמינים דירה בAIRBNB!

אחרי שסיננו דירות לפי כל הפרמטרים שחשובים לנו אנחנו מתמקדים:  

מיקום: אם לדוגמה בחרתי בעיר סופיה בבולגריה ואני רוצה את הבית שלי קרוב לבית חב"ד אני אלחץ על הפלוס שבמפה ואתקרב לאזור של בית חב"ד , היצע הדירות יתחלף לדירות שקרובות ממש לבית חב"ד בבולגריה.

דירוג: פחות מ4.6 כוכבים לא כדאי לקחת. מצד שני, לפעמים יש דירות חדשות ללא דירוג או תגובות ואפשר לזכות בדירות יפיפיות במחיר אטרקטיבי במיוחד. לפעמים שווה להמר…

תמונות: תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. בתמונות נראה אם הבית לטעמינו אבל חשוב להתמקד בפרטים החשובים הקטנים שחשובים לכם. לדוגמה אם אני באה עם ילדים קטנים אבדוק שהבית נראה בטיחותי ואין גרמי  מדרגות מפותלים. והניסיון לימד אותי לבדוק את כמות החפצים בבית, כמות גבוהה של חפצי נוי\ ספרים ופריטים קטנים יכולה לספר לי שהבית משמש בד"כ כבית מגורים ורק לעיתים משמש כדירת אירוח ומדירות כאלה עדיף להימנע. הן תהיינה בד"כ פחות נקיות, הארונות יהיו מלאים ולא יהיה איפה לאחסן דברים ובמקרר יהיה אוכל… 

תגובות: חשוב מאד! לקרוא את כולן בעיון אמנם הן כתובות בשפה זרה ולכן אתרגם אותן בעזרת google translate.שימו לב גם לכמות התגובות ולאנשים המגיבים, לכל אחד יש סטנדרטים שונים, אם האנשים ששהו בדירה והגיבו מטיילים בסגנון שונה ממכם והסטנדרטים שלהם שונים זה לא בהכרח תגובה שתועיל לכם.

אחרי שהכל מוצא חן בעיני ואני רוצה להזמין יש לי 2 אפשרויות,או מיד להזמין (במידה ולא זקוקים לאישור של בעל הבית יהיה רשום לי בריבוע האדום BOOK ואם צריך לחכות לאישור יהיה רשום לי  request to book)

בשתי האפשרויות אני יכולה מיד ללחוץ על הכפתור האדום ולהזמין או להתכתב עם בעל הבית (בלחיצה על contact host),לראות אם יש כימיה ולשאול דברים שלא לגמרי מובנים.

בתמונה הדירה המקסימה בה שהינו בבלד,צריך לבקש אישור הזמנה,אנחנו מתכתבים עם בעלי הדירות לפני שמבקשים אישור הזמנה.בד"כ מיד לאחר השיחה איתם הם פותחים לנו את אפשרות ההזמנה.

עוד טיפים על דירות AIRBNB מהניסיון שלנו: כאן

לאחר ההזמנה ניתן לתקשר עם בעל הדירה בהודעות דרך האתר או בפלאפון\מייל,לפי הדרך שנוחה לו ולכם.

ניתן לברר אצל המארחים מהם דרכי ההגעה הנוחות,אטרקציות באזור ומה המרחק שלהן מהדירה,אפשרויות חניה, אם שוהים בדירה בשבת\חג חשוב לוודא שאין חיישני אור ושהכניסה לבניין ולדירה היא עם מפתח ולא קוד אלקטרוני. 

 

ניתן להזמין דירות גם באתרים אחרים כמו לדוגמא BOOKING, שלבי ההזמנה והבדיקה זהים,בבוקינג לא תמיד ניתן לדבר עם בעל הדירה לפני ההזמנה.

Booking.com

ממה צריך להיזהר בהזמנת דירת איירבנב?

יש מקרים בהם בהתכתבות עם בעל הבית הוא יציע לכם להעביר את התשלום באמצעים אחרים ולא דרך האתר. במקרה הטוב הרווחתם הנחה קטנה אבל ברב המקרים שהם פחות טובים תיפלו על עקיצה של בית שלא קיים וכסף שנלקח מכם ללא תמורה.

לכן כל  פעולה שקשורה בכסף חייבת לעבור דרך האתר,רק כך יש אחריות אם לא מקבלים מה שמזמינים.

 

 יש שאלות? מוזמנים ליצור איתי קשר כאן ואני אשתדל להשיב  ולעזור.

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

אודות חו''ל כשר

אודות חו''ל כשר

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com