לטייל זה לחיות

פרות ים, תנינים ואיילים- פלורידה שלא הכרתם!

29.1-5.2.2020

בבוקר עייף במיוחד, אחרי עוד לילה ללא שינה אנחנו עוברים מג'יימס סיטי לאולד טאון. בדרך כרגיל אנחנו עושים קניות לשבוע הקרוב, הפעם בסופרמרקט עם מחלקה כשרה בעיר טמפה ובסניף של וולמרט קרוב לאולד טאון. כבר כשיורדים בוולמרט מזג האוויר הקפוא (יחד עם העייפות) מדכדך את מצב הרוח שלי. עברתי דרך ארוכה כדי להגיע לארץ השמש ולא רציתי להיפרד ממנה, אבל אין ברירה וחייבים להמשיך, יש לנו  הרבה לראות ולהספיק לפני שתיגמר ויזת התייר שלנו בארה"ב.

אחה"צ רגע לפני השקיעה אנחנו מגיעים לבית באולד טאון, הבית בתוך יער מבודד על שפת נהר רחב. אנחנו נכנסים ליער ואני כבר מרגישה לא נח, ביום אפור כזה בתוך היער הכל נראה מפחיד ומלחיץ. אנחנו יורדים מהרכב מול הנהר, קר בחוץ אבל הנוף נראה מבטיח ואנחנו עדיין מאמינים שתהיה לנו כאן שהיה מדהימה בטבע בדיוק כמו שדמיינו כשראינו את התמונות והזמנו את הבית הזה.

בשלושת הימים הבאים (חמישי, שישי, שבת) מזג האוויר עדיין קריר ואפרורי ואנחנו מעבירים אותם בבית ובסביבתו במעין דיכאון חורף חמים ונחמד… הרבה ארוחות חמות וטעימות, שעות לימוד ומשחק משותף, קצת קייאקים ודייג בנהר והרבה אווירת ביחד. בלילות כשהילדים ישנים ומהחלונות החשופים נטולי הווילונות נשקף היער המאיים, הפחד מחלחל.. אנחנו ביער נידח, בלי קליטת סלולר וללא WIFI ומי יודע מי גר באזור כזה? מן הסתם לא אנשים נורמטיביים… עם אור ראשון חוזר הקסם של הנוף המבודד אבל ההרגשה עדיין לא נעימה ואנחנו שואלים את עצמינו שוב ושוב " איפה טעינו? מה אנחנו יכולים ללמוד מהטעות הזאת כדי שלא נחזור עליה בעתיד?" הרי כשהזמנו את הבית הזה בדיוק כמו את קודמיו ציפינו לחוויה  מדהימה. אולי זה הריהוט המיושן והכהה, אולי כי הגענו במזג אוויר קודר, אולי המיקום או היתושים המטרידים מסביב לבית. אנחנו מסתכלים שוב בתיאור הבית ובתמונות  באתר AIRBNB ומבינים שאין דבר שיכל לרמז לנו שלא נהנה בבית הזה.

Booking.com

Manatee Springs State Park

ביום ראשון סופסוף השמש יוצאת וגם אנחנו…

Manatee Springs הוא פארק לאומי- שמורת טבע גדולה בה ניתן לצפות בפרות ים,תנינים,צבים,איילים, סנאים, דגים וציפורים. הכניסה לפארק עולה 6$ לרכב משפחתי (עד 8 נפשות) למודי אכזבה משמורת הטבע האחרונה בה טיילנו אנחנו מגיעים לכאן סקפטיים, בטח גם פה נפגוש בעיקר יתושים… וכשלא מצפים לכלום תמיד מופתעים לטובה! צפו בסרטון בכל מי ומה שפגשנו!

SWEETWATER WATLANDS PARK

הטיול הזה פתח לנו את התיאבון וביום שני אנחנו קמים ויוצאים לשמורת טבע נוספת, גם כאן התשלום הוא 5$ לרכב משפחתי אבל כאן אין גביה בכניסה אלא תיבה שאליה משלשלים את השטר. השמורה הזאת ענקית! ואנחנו בוחרים במסלול הקצר ביותר, בכל זאת לא מדובר בגן חיות בו לכל חיה יש מקום אלא בטבע פראי, התנינים יכולים להיות בכל מקום, אם יתמזל מזלנו נראה אותם במסלול הקצר ואם לא, נוכל להחליט אם להמשיך או לא… במסלול הקצר אנחנו רואים הרבה ביצות, ציפורים מעניינות ותנין אחד שוכב רחוק מאד… אנחנו ממשיכים עוד קצת ורואים גם 2 תנינים גדולים על הדשא במרחק פסיעות מאיתנו! בסופו של דבר עשינו מסלול של 3 ק"מ שהוא אפילו לא רבע מהשמורה הגדולה אבל היה מרתק ומרגש!

צילומי בוק לילדים

בכל מקום שאני מגיעה אליו אני מתלהבת ומבטיחה לעצמי שהפעם אצלם את הילדים במצלמה המקצועית עם בגדים יפים ואעשה להם בוק כראוי לילדים של צלמת אבל בסוף אני תמיד מתעצלת וממשיכים הלאה בלי שום תמונה מיוחדת. גם כאן למרות הזריחות המרשימות והנוף המדהים כנראה שהייתי מוותרת אבל גולדי כץ (לינק לגולדי) הקולגה האלופה שלי, לא רק שהכריחה אותי לצלם אלא דרבנה אותי שהיא גם תערוך חלק מהתמונות. 

ואם אתם לא רוצים לפספס עוד תמונות בואו לעקוב באינסטגרם או בסטטוס בווטסאפ.

המסע שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

שבוע 22 פנמה סיטי ביץ

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

אודות חו''ל כשר

אודות חו''ל כשר

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com