broadway at the beach נוף למכירה טיילת

לטייל זה לחיות

שבוע 17 -לעולם בעקבות השמש

מירטל ביץ' - צ'רלסטון דרום קרוליינה

 
4-8.1.2020
מוצאי שבת בוושינגטון DC.  הילדים מקולחים, הכביסה במכונה בדרך למזוודה ואנחנו יושבים וחושבים לאן ממשיכים מחר. הדרך לפלורידה עדיין ארוכה מידי בשביל נסיעה של יום אחד אבל לעצור שוב בדרך קר ויקר מידי, האופציה היחידה היא לעצור במירטל ביץ- דרום קרוליינה, שם גם זול וגם מזג אוויר סביר. אבל עדיין הדרך לשם ארוכה מאד- 7 שעות נסיעה שאני לא בטוחה שנשרוד.
 
בוקר יום ראשון ואנחנו נפרדים מחני והילדים, אחרי קניה בסופר הכשר הסמוך אנחנו מתחילים בנסיעה לכיוון מירטל ביץ', סימנו בAIRBNB דירה מתאימה כאופציה וכשנראה שאנחנו צולחים את הדרך נזמין אותה.
אנחנו אוהבים לנסוע. המרחבים והכבישים הארוכים מחזירים אותנו לאווירת הטיול, הנופים משתנים ועם הטמפרטורה שעולה, עולה גם מצב הרוח שלנו.
בצהריים אחרי 4 שעות נסיעה  כולם רעבים ועייפים. אני מחפשת בGOOGLE MAPS את הפארק הכי קרוב ואחרי כמה טעויות בדרך אנחנו מוצאים גינת שעשועים קטנה עם שולחנות פיקניק. כשיוצאים מהרכב הדבר הראשון שמרגש אותנו זה מזג האוויר המושלם. שמש חמימה מלטפת אותנו, הילדים רצים מאושרים למתקנים, סופסוף גינה בלי מעיל, בלי כפפות…
אני מוציאה את שני פעם ראשונה לשמש והיא מתמתחת ומתענגת עליה.  
Booking.com

כשבדקתי על מירטל ביץ היא הייתה נראית לי כמו אושן סיטי… עיירת חוף שמתאימה רק לקיץ, אבל מיד כשמגיעים, למרות שכבר ערב אני רואה עיר נופש יפיפייה עם המון פארקים ומרכזי קניות מטופחים ואני כבר מחכה לבוקר שנצא לטייל בה.
אחרי 10 שעות בדרכים בשבע וחצי בערב אנחנו מגיעים לדירה.  בשעה כזאת הילדים עוד ערים, כולנו עייפים ורעבים והפריקה וההשכבה מתישה. בזמן שאני מניקה ישראל עובד קשה ומהר לפרוק ולהכין ארוחת ערב כדי שנסיים את היום הזה בטוב ונלך לישון.

כשהשמש סופסוף זורחת במירטל ביץ אני כבר אחרי הליכת הבוקר עם שני על הידיים ברחבי הסלון. ממרפסת הדירה אני רואה את הים וכל מה שבא לי זה לצאת "לקרוע" את העיר, אבל לגוף שלי יותר בא להיכנס מתחת לפוך… אני לא מוכנה להיכנע לו, נכון אני בקושי יכולה לזוז, הכל כואב ואני עייפה אבל יש ככ הרבה מה לראות, העיר נראתה לי אתמול ככ יפה ומזג האוויר מושלם! איך אפשר להישאר בבית? אני מתחילה להתארגן ומתייאשת ושוב מתחילה ומתייאשת.. בינתיים אוכלים ארוחת בוקר וגם צהריים והילדים משחקים ולומדים ובשעה 4 אחה"צ סופסוף מוכנים ליציאה… יוצאים לחוף מול הבית, 5 דקות הליכה וגם אותן אני מדדה בקושי אבל בים אני רק יושבת על כיסא, צופה בילדים משתוללים על החוף והלב שלי נפתח, אני מאושרת וכלום כבר לא כואב לי. הדרך חזור קלה יותר וכשאנחנו חוזרים הביתה אני אפילו מצליחה לקלח את הילדים! שעה מול הים… זה כל מה שהייתי צריכה.

Booking.com

למחרת כבר הייתי נינוחה יותר. הכרתי בכוחות שלי וידעתי שמלבד יציאה קצרה לא נטייל יותר מידי, תיכננתי מראש את היציאה לשעות החמות יותר- שעות הצהריים.
ב12 וחצי יוצאים לbroadway at the beach, כמו שחשבתי גם מירטל ביץ' כמו אושן סיטי היא עיר שוממת בחורף, אבל מירטל ביץ' יפה יותר וחמה יותר ויש בה קסם גם בחורף. הדרך מהבית שלנו לאגם אורכת 20 דקות והילדים מספיקים לשאול 10 פעמים מתי כבר מגיעים. זה מדהים, כי כשהם יודעים שיש לנו 7 שעות נסיעה הם לא שואלים בכלל ויושבים בסבלנות כל הנסיעה, אבל אם אומרים להם שזאת נסיעה קצרה הם מצפים להגיע תוך דקה.
broadway at the beach הוא אגם מלאכותי מוקף טיילת, חנויות בוטיק יפיפיות, מתקני לונה פארק (שכמובן לא פעילים בחורף) דשא ירוק והמון ציפורים. מהמכונות על הגשר אנחנו קונים אוכל לדגים ולציפורים והילדים מאושרים. אין אטרקציה טובה יותר בשבילם מהאכלת חיות!

אחרי שטיילנו בכל המתחם אנחנו מתיישבים על הדשא על שפת האגם נהנים ממזג האוויר ומהשמש הזורחת. הילדים משתוללים סביבנו ואנחנו שוב נדהמים, כל פעם מחדש, כמה הם לא זקוקים לשום דבר מלבד טבע ומרחבים. בכל מקום בו כביכול יש תעסוקה, בין אם זה גינת שעשועים או לונה פארק הם תמיד משתעממים מהר ונמאס להם. אבל  בחוף הים או סתם פיסת דשא הם תמיד יעסיקו את עצמם שעות בלי לבקש לאכול או ללכת.

אחרי שעתיים של בילוי חוזרים הביתה, פותחים לילדים ערכת חרוזים ליצירת צמידים ושרשראות ואני הולכת לעבוד ולנוח. אחרי חמש שעות אני מתעוררת ונדהמת לגלות את הילדים עסוקים בדיוק באותו מצב שהשארתי אותם! משחילים חרוזים ויוצרים צמידים. לא תיארתי לעצמי שזה מה שיעניין אותם כל כך… השקעתי בהרבה משחקים וחומרי יצירה שחשבתי שיעסיקו אותם יותר והם ננטשו אחרי דקות ודווקא זה…?

בערב אחרי שהילדים ישנים אנחנו מתפנים לארוז ולהתארגן למעבר מחר. אין לנו ברירה אלא להמשיך בנסיעה אחת ארוכה עד אורלנדו מה שאומר שמחכה לנו נסיעה של 9 שעות (נטו!) אנחנו מתכננים מראש את הדרך: יציאה מוקדם בבוקר, עצירה לטיול בצ'רלסטון וארוחות מבושלות ומזינות.

ב9 בבוקר, כבר לא מוקדם … אנחנו יוצאים לדרך אבל אחרי חצי שעה נסיעה אנחנו נזכרים ששכחנו את המנשא של שני! חוזרים לקחת וככה נוספה עוד שעת נסיעה ליום הארוך. התקרית הזאת יכלה לגרום לפיצוץ ולהעכיר את האווירה לכל היום אבל כולנו מתגברים על עצמינו ושומרים על מצב רוח טוב. זה לא היה קל אבל היה שווה! 

בצהריים אנחנו עוצרים ליד השוק המקורה בצ'רלסטון, סביבנו הרבה כרכרות עם סוסים שמוציאות תיירים לסיורים מודרכים. אנחנו מבררים וההעלות היא 30 דולר לאדם. ויתרנו… ואז פנה אלינו עגלון נחמד והציע לעשות לו סיבוב קצר בחינם. ישראל מתעקש איתו שבכל זאת יקח משהו וזה נסגר ב20 דולר לכולנו…

אחרי סיור קצר בכרכרה אנחנו ממשיכים לשוק ולWATERFRONT PARK על הים וחוזרים לרכב לעוד שעות ארוכות של נסיעה רצופה.

תחנת העצירה האחרונה שלנו בדרך הארוכה לאורלנדו היא בשער פלורידה, שם יש מרכז מידע, אפשרות לעשות SUNPASS לכבישי האגרה של פלורידה וכמובן תמונה ליד השער…

הילדים יורדים עם כדור ומחלצים עצמות ואנחנו כבר מרגישים את השינוי הדרמטי במזג האוויר ובשעת השקיעה המאוחרת. חזרנו לקיץ! איזה כיף! 

מסעדות כשרות ואוכל כשר במירטל ביץ' דרום קרוליינה:

Jerusalem

כתובת: 205 N Kings Hwy, Myrtle Beach, SC 29577

טלפון: (843) 946-6650

מסעדה ים תיכונית בשרית כשרה

Pita Planet

כתובת: 4025 N Kings Hwy Unit #5, Myrtle Beach, SC 29577

בתוך: Village Square Shopping Center

טלפון: (843) 945-5000

כשר בשרי

בית חב"ד מירטל ביץ'

כתובת: 2803 N Oak St, Myrtle Beach, SC 29577

טלפון: (843) 448-0035

Food Lion

כתובת : 1241 38th Ave N, Myrtle Beach, SC 29577

טלפון: (843) 626-7400

סופר לא כשר, עם מחלקה של בשר כשר (רק בסניף הזה)

 

המסע שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

שבוע 18 -אורלנדו

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

אודות חו''ל כשר

אודות חו''ל כשר

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com