טבע ויופי במרכז הארץ

נושמים אוויר גם כשגרים בעיר

20190407_183230-01-01

בואו לעקוב אחרי הטיולים שלנו!

Booking.com

יעניין אותך גם:

רוצים להתעדכן בטיולים שלנו?

Booking.com

כצלמת ילדים ומשפחות אני כמובן מביאה את הלקוחות שלי ללוקיישנים הכי יפים באזור המרכז. והרבה פעמים אני מופתעת לגלות שהם גרים בארץ ולא הכירו את המקומות המדהימים האלה שבשבילינו הם ממש הגינה שמתחת לבית…

גם העוקבים שלי בווצאפ ובאינסטגרם יוצאים מגדרם ושואלים בהתלהבות "איפה זה???" כשבסך הכל העברנו עוד אחה"צ נחמד בפארק הלאומי. אז החלטתי לרכז את כל המקומות האלה לפוסט אחד, אם אתם מכירים זאת תהיה לכם רשימת תזכורת… ואם אתם עוד לא מכירים אז קדימה! יש לנו ארץ נהדרת!

פארק הירקון

הפארק העירוני הגדול ביותר בישראל שמתפרש לאורך נחל הירקון, החלק האהוב עלי ביותר לצילומים, הוא שבע טחנות. מקום יפיפה עם מפל ובריכות מים. סמוך לו נמצא פארק ראש ציפור שמתאים לבילוי משפחתי (וגם לצילומים) שם יש מרחבים ירוקים,שולחנות פיקניק, שבילי אופניים ומתקני שעשועים.

פארק הלאומי

הפארק העירוני השני בגודלו בישראל שנמצא בדרום רמת גן. בתוך ההמולה של גוש דן קיים גן עדן שקט ורגוע, אגם ברבורים גדול במרכז ודשא אינסופי. הלקוחות שלי שלא הכירו את המקום מיד חזרו בדימיונם לחו"ל האחרון בו ביקרו, לאחת הוא הזכיר את הולנד, לשניה את ההייד פארק בלונדון אבל כולן הסכימו שזה המקום האידאלי לבילוי עם הילדים. ואנחנו בהחלט מבלים בו הרבה, כי אין פעילות אהובה יותר על הילדים שלי מהאכלת ברווזים. תוסיפו לזה שבילי אופניים ארוכים ומתקני שעשועים וזה הפארק המנצח!

Booking.com

יריד המזרח ונמל תל אביב

אחד במקומות הקסומים עם האווירה הכי חו"לית בארץ. מסעדות כשרות על הים, חנויות מותגים, גינות שעשועים, שבילי אופניים והכל על נהר הירקון והים, אז נכון למצוא פה חניה זה לפעמים מתיש אבל לגמרי שווה את המאמץ!

הפארק הגדול פתח תקווה

צמוד לקניון הגדול בפתח תקווה יש פארק גדול ונחמד, שולחנות פיקניק,הרבה דשא, מתקנים מונגשים לנכים והרבה מגלשות גבוהות.

אבל לאחרונה נוסף לו השוס הגדול- האגם האקולוגי היפיפה.

פארק גבעתיים

גם לקניון גבעתיים יש פארק צמוד יפיפה. החניה והכניסה לפארק דרך הקניון. והפארק מלא מדשאות, מזרקות ומתקני שעשועים.

מרום נווה

פארק קטן ו"קרוב לבית", בילדותי היינו מגיעים אליו בהליכה מבני ברק דרך רחוב חזון איש. הפארק מחולק למתחמים של מתקני כושר, מתקני שעשועים לגדולים,מתקנים לקטנטנים ומתחם נדנדות ולאווירה יש גם מפל מלאכותי גדול שלאחרונה הגיעו אליו כמה ברווזים.

Booking.com

פארק רמון גבעת שמואל 

פארק שעשועים גדול עם מתקנים בקונספט שונה ומעניין, מדשאות, שבילי אופניים ופינות ישיבה. הפארק צמוד לקניון הגבעה שם יש מסעדות כשרות.

פארק אדית וולפסון

בגבול הערים תל אביב, גבעתיים ורמת גן שוכן הפארק הגבוה ביותר בתל אביב. בפארק הזה ביליתי חגים וחופשות רבות בילדותי אבל נראה שלאחרונה הוא נשכח כי בחופש הגדול היינו כמעט היחידים שניצלנו את שולחנות הפיקניק הרבים למנגל  בערבים החמים. הפארק הגדול מלא דשא, מתקני שעשועים, אגם קטן ונוף מקסים!

פינת החי בבני ברק

פינת החי הותיקה עברה לאחרונה שיפוץ וגם החיות נראות רעננות ומטופחות יותר.עוד בילוי נחמד לאחה"צ קצר.

אלבום הלוקיישנים בפייסבוק שלי

שעון קיץ ואנחנו ממשיכים לטייל ולגלות פינות חמד. בואו לגלות איתנו את ארץ ישראל היפה!

למעקב באינסטגרם לחצו כאן

למעקב בווצאפ לחצו כאן

טיולים נוספים בישראל

מכירים מקומות שאנחנו חייבים לטייל בהם? ספרו לי עליהם!

יעניין אותך גם: