טיול חגים תשרי תש''פ

שבוע שלישי - הויאן - סייגון

יום ראשון 29.9.19

את ערב ראש השנה בילינו כמו כל עמישראל בהכנות אחרונות לחג.

ארוחת בוקר בבית חב"ד, מעבר אצל התופרת לבדוק את השמלות שתפרנו (שוב השארנו לתיקונים)

ולק ג'ל… נכנסנו ל"ספא" לעשות לק ג'ל, לא היה מזגן רק עשן סמיך מאד שמילא את כל החדר, בקושי שרדנו שם לכן רק רותי התחדשה בלק לחג ואני ויתרתי על התענוג להישאר שם עוד שעה.

חזרנו  למנוחת צהריים במלון כדי שנהיה עירניים בסעודת החג ההמונית, שיחות שנה טובה עם כל המשפחה ויצאנו למלון בו נערכה סעודת החג של הלילה הראשון.

יחד עם עוד כ330 מטיילים ישראלים סביב שולחנות ערוכים ועמוסים כל טוב חגגנו את ראש השנה בהתרוממות רוח.

יום רביעי 2.10.19

את הבוקר האחרון בהוי אן ניצלנו לטיול בגשר הידיים, או בשמו האמיתי GOLDEN BRIDGE.

הזמנו דרך המלון נהג שיקח אותנו ב10 בבוקר עם כל המזוודות וימתין לנו שם עד 8 בערב ואז יקח אותנו לשדה התעופה. (כל התענוג 50 דולר)

ב-9 בבוקר מיהרנו לארוחת בוקר בבית חב"'ד ואיסוף השמלות מהתופרת וב-10 בדיוק חזרנו למלון, הנהג כבר המתין ויצאנו מיד לדרך. הנסיעה אורכת כשעה וחצי ובדרך עצרנו לקנות כרטיסים כדי לחסוך אח"כ עמידה בתור.

הכרטיסים עולים 700 אלף דונג למבוגר (מעל 1.4 מ') ו550 אלף דונג לילד (מגובה מטר עד 1.4 מ')

ברכישה מוקדמת כמו שאנחנו עשינו משלמים עמלה 50 אלף דונג נוספים לכל כרטיס.

אחרי הליכה במתחם יפיפה הגענו לרכבל הראשון והתחלנו לעלות, ידענו שהעליה ארוכה אבל לא תיארנו לעצמינו עד כמה… עולים ועולים ולא רואים את הסוף!

אחרי 25 דקות של נסיעה ברכבל הגענו ל-SUN WORLD, לונה פארק מופלא שבנוי כטירות אירופאיות ובתוך אחת הטירות יש את הפנטזי פארק- שלוש קומות של לונה פארק ומשחקי וידאו לכל הגילאים.

משם ירדנו ברכבל נוסף אל גשר הידיים המרשים.

Booking.com

ליד גשר הידיים פזורים איברים נוספים וגנים מטופחים, יש גם גנים בוטניים אבל הילדים כבר רצו להגיע מהר ללונה פארק לכן חזרנו ברכבל ללמעלה ונכנסנו מיד ללונה פארק שם בילינו עד שבע בערב.

במתקנים לילדים הקטנים לא היו תורות והילדים עלו שוב ושוב ושוב על המתקנים שאהבו ולא נמאס להם.

כשיצאנו מטירת הלונה פארק ב7 בערב מצאנו את עצמינו בתוך קסם של טירות זוהרות ובתוך העננים, טיילנו ברחובות האירופאיים ובין הטירות ואז ירדנו ברכבל, חושך מצרים בפנים ובחוץ! לא רואים כלום! בירידה הרכבל מחולק ל2, צריך לרדת בתחנה באמצע ולהחליף רכבל, כיוון שחשבנו שטעינו ירדנו עד תחנת האמצע, עלינו שוב ללמעלה כדי להבין שצריך להחליף תחנה ואז ירדנו שוב…

הנהג חיכה לנו בחוץ ולקח אותנו (40 דקות נסיעה) לשדה התעופה, רק כשהגענו לשער התברר שהטיסה התאחרה בשעתיים. הילדים היו עייפים מאד ומלא ויאטנמיות התגודדו סביבם לצלם ולהצטלם איתם.

ב- 2 בלילה הגענו לדירה בסייגון- הו צי מין. בעל הדירה המתין לנו ועזר להעלות את המזוודות.

יום חמישי 3.10.19

אחרי לילה קצר יצאנו לארוחת בוקר בבית חב"ד בסייגון, סמוך לדירה בה התארחנו. האוכל היה טעים וגם קבלת הפנים של הרב היתה נעימה.

יצאנו לשוק BEN THANH MARKET שם מוכרים ה-כ-ל ובזול, מזכרות,בגדים,תכשיטים אוכל וכו…השוק מקורה אבל צפוף מאד ולא ממוזג ואחרי שיטוט קצר והחלפת סוללה בשעון שלי יצאנו לקניון הסמוך TAKASHIMAYA בעיקר בשביל המזגן ואולי למצוא תעסוקה לילדים…

Booking.com

בקניון הבנו שגם מזגן לא יעזור ואנחנו עייפים מידי אז לקחנו מונית בחזרה הביתה לשנ"צ.

התעוררנו מקולות של המבול שירד בחוץ וכשהגשם פסק ויצאנו לארוחת ערב בבית חב"ד הופתענו לגלות שעדיין חם כמו לפני הגשם…

אחרי ארוחת הערב יצאנו למדרחוב נחמד שם הילדים הצטלמו עם ספיידרמן, חצינו כבישים אימתניים וצפינו באוניות מעניינות בנהר.

יום שישי 4.10.19

קמנו עייפים מאד ויצאנו לארוחת בוקר בבית חב"ד, אחרי ארוחת הבוקר ושיחה ארוכה עם השליחים הבנו שחם מידי ואנחנו עדיין עייפים וכדאי לחזור הביתה לנוח לפני שבת.

בדלת הסמוכה לדירה שלנו היה מכון יופי אז נכנסתי לעשות לק ג'ל, זה ארך כמעט שעתיים אבל התוצאה היתה מדויקת ויפה…

בכניסת שבת שוב ירד מבול ואי אפשר היה בשום אופן לצאת לבית חב"ד, הדלקתי נרות בבית וכשהגשם נחלש יצאנו לבית חב"ד, למרות שהתכוננו שם ל100 סועדים הגשם כנראה מנע מרובם להגיע והיינו בערך 30 אנשים, היה נחמד להיות בסעודה אינטימית לשם שינוי.

אחרי הסעודה נשארנו לשוחח עוד שעה ארוכה וגם זכינו לליווי של הרב עד הבית…

תרומה להחזקת ופיתוח האתר

לשמחתי הרבה, מאז עלה האתר לאוויר גולשים רבים נעזרים, לומדים, משתפים ומגיבים.
בכוונתי להמשיך ולפתח את האתר ולהוסיף בו אפשרויות וכלים נוספים עבור כולם.
כידוע לכם, פיתוח ותחזוקת האתר עולים לא מעט ומצריכים זמן עבודה רב.
אני מזמינה אתכם לתרום ולהיות שותפים באחזקת האתר ובפיתוחו – איש כפי יכולתו.
כדי שאוכל להמשיך לעדכן ולתחזק את האתר למענכם.

התרומה כאן מתבצעת באמצעות מערכת PayPal בצורה מאובטחת ופשוטה ביותר.
תודה!

עוד מלא תמונות, סרטונים ותשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרק הבא – סינגפור – פיליפינים

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!