לטייל זה לחיות

שגרת קורונה במונטנה

26.4-10.5.2020

עוד שבוע עובר והקורונה לא הולכת לשומקום. הגבולות סגורים, הפארקים סגורים, כל בית במונטנה עולה יותר מהבית הזה (מלאאא מזל היה לנו איתו. במחיר הזה במונטנה אפשר למצוא רק חדר אחד לכולנו… לא בית שלם ומרווח כל כך) בסטייטים אחרים בארה"ב הקורונה חוגגת וכאן אין כמעט חולים. אז אין לנו ברירה אלא להאריך לעוד שבוע ולהישאר כאן….

למרות שהפארקים סגורים ומזג האוויר לא תמיד נעים, אנחנו משתדלים לצאת לטבע כמה שיותר, אפילו רק ברכב. המראות של הנופים והמרחבים פותחים לנו את הלב ומשרים עלינו רוגע, אושר ואהבת הבורא.

 

אטרקציות ואתרים במונטנה ותעסוקה בימי קורונה...

הבשר שהבאנו איתנו אזל ועוד מעט יום העצמאות…. הזמנו בשר כשר מבית חב"ד בבוזמן- הרחוקה מאיתנו 40 דק' נסיעה. את הנסיעה שילבנו עם טיול במסלול נוף יפה ומעגלי, מהבית שלנו דרך בוזמן וחזור בדרך שונה.

למרות שאנחנו בחו"ל לא ויתרנו על המנגל המסורתי של יום העצמאות… 

מזג האוויר גם היה לטובתנו ופירגן לנו ביום של שמש ישראלית חמה שנוכל לשבת לאכול בחוץ…

בבוקר שישי נעים ואביבי אנחנו יוצאים לאגם ב-HYALITE CANYON, המרוחק כשעה מהבית. אבל כשמגיעים לשם מגלים שגם הוא סגור בגלל הקורונה. אנחנו לא מתייאשים וממשיכים לנסות את היעד הבא, למרות שהוא במרחק של עוד 50 דקות נסיעה. הדרך יפיפיה אז גם אם ניסע לחינם עדין נהנה מהדרך…

שמורת הטבע הבאה פתוחה, יש מסלול של 2 וחצי קילומטר הליכה שזה קל בשבילינו ושני אפילו שמחה להיכנס למנשא… הכל ממש מושלם! אחרי כמה פסיעות אנחנו מבינים (שוב) שאין באמת דבר כזה מושלם… המסלול כולו דורש הליכה על שלג מחליק!  ואני עם שני במנשא… אבל אנחנו לא מוותרים וממשיכים לצעוד גם כשכלבים באים ללקק אותנו וגם כשמחליק בקצה צוק מפחיד… באמצע הדרך אני מתרגשת שאני מצליחה לעשות את הטרק הזה עם שני במנשא ושניה אח"כ מרב התרגשות אני מחליקה על השלג. למרבה המזל שני הייתה מקדימה ואני החלקתי על הגב. היא לא נפגעה ואני יצאתי בנזק קל של מכה במרפק ובגדים רטובים ומלוכלכים בבוץ. 

גם אחרי הנפילה אנחנו לא עושים אחורה פנה. שני עוברת לישראל ואנחנו ממשיכים עד הסוף 🙂

Booking.com

הדרך מBIG SKY שם נמצאים המפלים עד PRAY שם נמצא הבית שלנו אורכת שעתיים. טוב ששבת נכנסת רק ב8 ויש זמן אפילו להכין שבת אחרי טיול ארוך….

Absaroka-Beartooth Wilderness

שוב דן,בעל הAIRBNB בו אנחנו מתארחים מציע לקחת אותנו לטיול, הפעם לא בגייטור, אלא בTRAK שלו (ככה קוראים האמריקאים לרכבי השטח המפלצתיים שלהם..) ולא לסתם טיול בנסיעה, אלא לטרק אמיתי של שעתיים וחצי הליכה בבוץ, בשלג, בשלוליות ובנהרות בין עצים שנפלו וכאלה שעוד חורקים מעלינו…

המסלול המלא הוא ארוך ומסובך ובסופו מגיעים לאגם מדהים, אבל דן לוקח אותנו רק עד המפל שבאמצע המסלול וגם זה שעתיים וחצי הליכה…

הדרך למסלול הזה מדהימה ביופייה אבל בגלל שאנחנו עם דן אנחנו לא עוצרים. אז למחרת אנחנו חוזרים למקום הזה רק כדי ליהנות מהדרך ומהחיות…

אנחנו נהנים מהשהות במונטנה, מהבית המרווח שיש בו כ"כ הרבה משחקים שלמרות שאנחנו כאן כבר חודש הילדים מוצאים כל יום משחק חדש… אנחנו נהנים לטייל מסביב ועוד יותר לחזור הביתה ולגלות שוב ושוב שהבית שלנו נמצא בתוך הנוף הכי יפה! אבל גם בא לנו מאד להמשיך לטייל, לראות עוד נופים, מדינות ותרבויות!

עוד מחיי השגרה במונטנה

Booking.com

ולסיום… תראו מה רואים כשנוסעים לזרוק את הזבל… (כבר סיפרתי לכם בפוסט הקודם שאת הפחים אסור להשאיר בחוץ כי עלולים לבוא דובים, והפחים נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה מהבית… כן… צריך לנסוע עם הפחים ברכב…)

Booking.com

המסע שלנו ממשיך! כל התמונות, הסרטונים והתשובות לשאלות שמעניינות אתכם מחכים לכם באינסטגרם

הפרקים הבאים:

שבוע 36

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

איך מתכננים טיול?

Booking.com

יעניין אותך גם:

יעניין אותך גם:

Booking.com

יעניין אותך גם:

Booking.com