ארה''ב 2015

חלק שני- ניו יורק ופלורידה

בפרקים הקודמים:

חלק 1- קנדה

 

יום שישי 19.6.15

בבוקר שלמרת החתונה הילדים קמו מוקדם כרגיל ואנחנו בעקבותיהם, אחרי ארוחת בוקר, למרות העייפות, יצאנו למנהטן. עלינו בפעם הראשונה לרכבות שמרעישות מעל בורו פארק והופתענו ממראה הרכבות המיושנות (באמריקה לא הכל חדשני ועתידיני??) 

כשירדנו מהרכבת במנהטן לקח לנו זמן לעכל את המראות ולהיכנס לקצב ולהשתלב…

נכנסנו לחנויות העצומות והצלחנו לקנות קצת בגדים ואח"כ פשוט המשכנו להסתובב ולגמוע את המראות,הקולות והאווירה עד שנהיה מאוחר וחזרנו להתארגן לשבת שבע ברכות.

בשבת הג'ט לג השפיע, אחרי סעודת השבע ברכות הארוכה הלכנו לשנו"צ ב4 אחה"צ והתעוררנו כשחושך בחוץ, לא ממש הבנו איזה יום ומה השעה וכשיצאנו לבדוק התברר שכבר 9 בערב, שבת יצאה ופיספסנו את ההבדלה הראשונה של החתן…

הערנו את הילדים ויצאנו לבדוק אם נכונה השמועה על "עיר ללא הפסקה". יצאנו לטיימס סקוור וטיילנו במנהטן כל הלילה. השמועה נכונה… 2-3 בלילה וכל החנויות פתוחות והרחובות מלאים.

Booking.com

יום ראשון 21.6.15

ב8 בבוקר התעוררנו מופתעים שהילדים עוד ישנים ולא העירו אותנו.

התארגנו ויצאנו לעוד יום טיול במנהטן, הפעם עלינו למעבורת חינמית לכיוון סטטן איילנד, שבשייט עליה עוברים ליד פסל החירות. אח"כ חזרנו לטיימס סקוור, בבוקר הוא נראה אחרת לגמרי מבלילה.

נכנסנו לסניף הענק של טויס אר אס ועלינו לגלגל הענק שבמרכז החנות. המשכנו בכל חנויות הצעצועים באיזור, דיסני, אמריקן גירל וחנות הצעצועים הגדולה של שוורץ. בכל המקומות הילדים נהנו מאד, גם בחנות של אפל… עוד סוג של צעצועים…

משם המשכנו לסנטרל פארק ונהנו מהטבע והירוק בלב העיר הסואנת.

יום שני 22.6.15

אחרי ארוחת בוקר ושיטוט קצר בבורו פארק השגנו רכב ונסענו לאאוטלט המפורסם – ג'רזי גרדן בו העברנו את כל שעות היום בשופינג עד השבע ברכות בערב.

יום שלישי 23.6.15

את היום הזה בילינו שוב במנהטן. פתחנו את הבוקר בטיול ארוך ומלא תמונות בסנטרל פארק. ואח"כ שוב חרשנו את החונויות במנהטן הגדולה, כל פעם הקדשנו זמן לחלק אחר בה…

ביום רביעי, האחרון שלנו בניו יורק נסענו לבקר חברים בליקווד ובערב אחרי השבע ברכות ארזנו הכל לקראת הטיסה לפלורידה!! 

Booking.com

יום חמישי 25.6.15

ב6 בבוקר קמנו והתארגנו עם ארוחת בוקר וסנדוויצים למשך היום ויצאנו לשדה התעופה. אחרי המתנה מתישה של 3 שעות עלינו למטוס בדרך לפלורידה. שם נסענו בשאטל אל חברת ההשכרה ואספנו את הרכב (הזמנו רכב פשוט וקיבלנו ב.מ.וו. כי אין שם משהו פחות מזה…) ואז באיחור גדול מבתכנית שלנו יצאנו ב4 וחצי אחה"צ לכיוון קיי ווסט. הדרך ארוכה ויפיפיה! נוסעים בכביש בתוך הים ממש רב הנסיעה.

אבל היינו רעבים ועייפים והבנו שנגיע מאוחר מידי לקיי ווסט אחרי שהמקום הכשר היחיד שם יסגר וזה העכיר את מצב רוחינו למרות הנופים המדהימים.

הגענו לקיי ווסט ממש בשקיעה שנראית כמו ציור שמן! והמראה הזה היה שווה את כל הנסיעה הארוכה והרעב. 

אחרי שעה של צפיה בשקיעה וסיבוב קצר ברחובות כבר יצאנו בדרך הארוכה בחזרה לכיוון מיאמי. היינו עייפים מאד ונאלצנו לעצור פעמים רבות בדרך למנוחה עד שהגענו סופסוף למלון במיאמי ב2 בלילה!

יום שישי 26.6.15

יצאנו מהמלון לחום שבחוץ, פתאום הבנו למה הכוונה חום כבד… הוא כאילו "ישב" עלינו. המלון שלנו ברחוב 41 בו יש חנויות ומסעדות כשרות. אחרי ארוחת בוקר יקרה להחריד במסעדה המשכנו לסופר הכשר בו יש גם מחלקה של אוכל מוכן ועשינו קניה לשבת. את שאר היום העברנו בבריכה,בים ובמנוחה כמו שצריך להעביר יום שישי קייצי…

יום ראשון 28.6.15

בבוקר הלכנו לסופר הכשר להצטייד באוכל להמשך השבוע ונסענו לאורלנדו. הדרך ממיאמי לאורלנדו ארכה 4 שעות במהלכן השתנה מזג האווויר בקיצוניות שוב ושוב, רגע גשם רגע שמש, רגע חם רגע קר… ברמה כזאת שכל הנסיעה שיחקנו עם המעלות במזגן…

באורלנדו הגענו למלון מקסים ונח, המלון גדול מאד ובנוי ככפר נופש עם מבנים בעלי קומה אחת או שתיים, וחניה צמודה לחדר. בתוך המתחם תחנת דלק וחנות נוחות עם מחירים נוחים. השירות היה אדיב במיוחד ומיד כשהגענו הביאו לנו מקרר ומיטת תינוק. 

את שעות היום שנותרו אחרי הנסיעה הלא קצרה ניצלנו בבריכה והלכנו לישון מוקדם לקראת היום הארוך שמחכה לנו מחר…

יום שני 29.6.15

היום הגדול הגיע! – דיסנילנד!

הגענו מוקדם עם פתיחת הפארק כדי לא לעמוד בתורים ארוכים. מצאנו חניה קרובה לפתח ובאמת לא היו תורים. ניתן לבחור להכנס לפארק באמצעים שונים. אנחנו בחרנו ברכבת העתיד.

מזג האוויר כבר בשעת הבוקר המוקדמת הזאת היה לוהט אבל נכנסנו מיד למתקנים סגורים וממוזגים. כשיצאנו גילינו שיורד מבול והעגלה של יהונתן רטובה לחלוטין. התאכזבנו מאד מהגשם כי אם יורד גשם זה אומר שאין תהלוכה. וזה אחד הדברים היותר מיוחדים בפארק. לשמחתינו כעבור שעה הגשם פסק והשאיר אחריו מזג אויר חמים ונעים להמשך היום, התהלוכות התקיימו כמתוכנן וכל היום הזה היה ממש מושלם עד שבאמצע תהלוכת הלילה יהונתן איבד את הבקבוק וצרח מעייפות. רק אחרי שנגמרה התהלוכה ומופע הזיקוקים גילינו שיש בתוך הפארק חנות שמוכרת גם מוצרי תינוקות.

Booking.com

יום שלישי 30.6.15

בבוקר בדרכינו לסיוורלד עברנו ליד סופרמרקט גדול, כיוון ששיטוט בסופרים בחו"ל זאת אחת החוויות האהובות עלינו – נכנסנו. ומצאנו שם מחלקה גדולה של מוצרים כשרים, כולל מוצרים מהארץ, חלקם כאלה שבעלי מייצר.

לפארק כבר הגענו יחסית מאוחר, חנינו די רחוק וכבר היה תור ארוך מאד אבל מה שבעיקר הקשה עלינו היה החום הכבד עד בלתי נסבל. כשנכנסנו סופסוף לפארק מצאנו את עצמינו עוברים מאקווריום סגור אחד לשני, רק להיות במקום מקורה וממוזג כי אי אפשר היה להיות בחוץ בחום הזה. אחרי הופעות הדולפינים עוד ניסינו קצת להסתובב, קיווינו שכמו אתמול יבוא הגשם שיאזן את המצב אבל זה לא קרה אז כבר בצהריים חזרנו לנוח במלון.

לקראת הערב כשהחום הפך לנסבל יצאנו לדאון טאון של דיסני, איזור בילוי עם חנויות של דיסני ולגו והרבה דברים מגניבים במיוחד! אחת החוויות היפות שלנו באורלנדו. שם העברנו כמה שעות עד שהילדים התעייפו מידי, מיד כשנכנסנו לרכב הם נרדמו…

אודות חו''ל כשר

אודות חו''ל כשר

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com

בואו לטייל איתנו בזמן אמת!

Booking.com